JAK JSEM ZE SEBE UDĚLALA PITOMCE

Přišlo mi pozvání ke spřátelené osobě.
Dorazila jsem včas na správnou adresu.
Když jsem vešla, zjistila jsem, že uvnitř je již spousta lidí.
K mému překvapení jsem byla posazena k dlouhému, přebohatě prostřenému stolu.
Všimla jsem si, že všichni kolem jsou svátečně oblečeni, zatímco já mám džíny a tričko.
Dále jsem si všimla, že lidé kolem drží malé, či větší dárečky.
Já mám v baťůžku pouze fotky z dovolené.
Okamžik hrůzy: Lidé začali spřátelené osobě gratulovat.
Otázka pro sebe: Jak slušně a takticky zjistit, co se tady děje?
Naděje: Na druhé straně stolu jsem objevila člověka, kterého dobře znám.
Přisedla jsem k němu a bodře ho oslovila několika veselými, přátelsky důvěrnými větami.
V další vteřině jsem zjistila, že jsem si dobře známého člověka pouze s někým spletla.
A pak...

...jsem se z té strašné noční můry probudila!

Komentáře