KAČENKA

Někdy hraju vědomostní strategickou online hru. Jsem v tom dobrá. Alespoň ještě ráno jsem si to myslela.
Než se mi jako spoluhráč vygenerovala Kačenka. Dost divné jméno pro velitele armád. A co teprv ta její fotka! Ta fotka hovořila o inteligenci soupeřky dost jasně.
Tak, Kačenko, teď se těš! S tebou, Kačenko, budu hotova raz dva.
Jenže jsem si s Kačenkou vůbec nezahrála. Normálně zcela bez skrupulí zaútočila rovnou na můj dobře opevněný hrad a rozmetala ho prvními sedmi otázkami! Byla jsem z toho tak vyděšená, že jsem odpovídala úplné pitominy a Jágrovi jsem roztřesenou rukou dokonce připsala číslo 688!
Kačenka hrad dobyla a zbořila.
Taková ostuda!
Takové ponížení!
Přemýšlela jsem, kde se stala chyba.
Nakonec jsem dospěla k závěru, že Kačenka klame tělem.
Ten vystrčený zadek je na fotce zcela schválně!
Aby odvedl pozornost spoluhráčů.
Aby i zkušení velitelé armád selhali.
ZADEK místo erbu!
Než se rozkoukají, hoří.
Nojo, ale že zrovna NA TOHLE naletím taky já...

Komentáře