KLIKA

Napadlo mě vyměnit v domě staré kliky za nové, hezčí, bronzové. Co čert nechtěl, u jedné bronzové kliky chyběl bronzový šroubek. Naštěstí v dílně jsem objevila šroub stejné velikosti, ovšem ne bronzový. Byl takový všeliký, poněkud historický bych řekla, odborník by namítl na pohled poněkud už dost jetý.

Kam s takovým šroubkem? Kam jinam, než na záchod, tam se to ztratí.

A teď se na ten křivý, zarezlý šroub každý den několik minut upřeně dívám. To jsem teda hlava! Mohlo mě napadnout, že ostře sledovaná klika je vždycky na záchodě.

Komentáře

  1. No jo, na WC občas pročítám i nápisy na toaletním papíře... Nebo hledím na kliku... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Venca DG psával na roli toaleťáku své básně.

      Vymazat
    2. Básně psané na toaleťáku mají jepičí život.

      Vymazat
  2. Estetický inspekto záchodové výzdoby ti dává za pravdu.

    OdpovědětVymazat
  3. Mno, kam jinam na záchodě koukat, že jo? Já takhle kdysi objevila strašidlo v dřevěném prahu a v novém bytě jsem zjistila, že na mě z dlaždiček čumí několik druhů obličejů, i když jsou to dlaždičky docela obyčejné, melírované :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U babičky byl v záchodové dlaždičce rokokový kníže i s copánkem.

      Vymazat
    2. Ja už som si tie bytosti z dlaždičiek začala kresliť. :)
      A stále ma neprestávajú prekvapovať.

      Vymazat
    3. Tybláho, tomu říkám nápad! Někdy bys o tom mohla šířeji pojednat. :-))

      Vymazat
    4. Tu sú. Teda niektoré, čo som stihla zachytiť.
      https://www.instagram.com/p/CGcjrYzhf7y/?igshid=1axn3tz1ix0p0

      Vymazat

Okomentovat