PODZIM

První podzimní den je tu, s tím se nedá hnout. V mém žebříčku oblíbenosti je toto roční období na předposledním místě. Ale dala jsem podzimu ještě šanci: V mém okolí jsem vytvořila PR anketu dotazem "Co se vám líbí na podzimu?".

Odpovědi jsem ohodnotila hvězdičkami (* - ****) podle toho, jak jsem se s každou odpovědí ztotožnila.
(Do ankety jsem zahrnula pouze kladné odpovědi.)

Odpovědi:

Podzim je krásně barevný. **
Skončí to podělaný vedro. *
Budeme pouštět draky. **
Najde se víc času na knížky. ***
Rostou houby. *
Zmizí davy praštěnejch turistů. *
Nebudou lítat mouchy. **
Podzim je čas udíren. ***
Slivovice, vinobraní a burčák. ****

Závěr:

Z tohoto průzkumu jasně vyplynulo, že podzim zachraňuje četba, udírna a palírna.
A burčák, to je usměvavá tvář měsíce září.
Znáte nějaký lepší důvod, proč podzim rehabilitovat?



Komentáře