SAMA SOBĚ SPAMEM

Říkala jsem si, že se na tomto blogu nějak nic neděje, chtěla jsem cosi připsat, avšak stalo se něco divného - spadla jsem do spamu. Sama sobě. Můj blog mi to oznámil zcela jasně a nekompromisně. Potíž je v tom, že netuším, kam blogové spamy padají, tudíž jsem ani nevěděla, kde se mám hledat, ani jak sama sebe z toho koše vytáhnout.
S poslední nadějí jsem se obrátila na mrtvou schránku poradny. Ta k mému překvapení vstala po třech dnech z mrtvých a oznámila mi, že potíž bude v posledním přidaném obsahu.
Tímto obsahem byla nepříliš zdařilá fotomontáž svatého Václava, Cyrila, Metoděje a mistra Jana před supermarketem, na zmíněném obrázku se zrovna dohadují jestli půjdou koupit rohlíky - viz článek níže.
Fotku jsem odstranila.
A světe div se - blog opět funguje!
Co z toho plyne:
Fakt není dobrý nápad brát všechny svaté na lehkou váhu. Fotka je pryč, už ji neuvidí Václav, Cyril, Metoděj ani Jan ani žádní jiní svatí a už vůbec ji neuvidíte vy. Nikdy. Nikde. A s těmi rohlíky si to tam nahoře musejí nějak dohodnout, je mi to vlastně úplně jedno.
Tak a teď doufám, že se mi podaří tento článek zveřejnit a nezmizí místo toho kdesi ve virtuálním spamovém kontejneru...

Komentáře